Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu

Madrid

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

05 Juni 2014 | Spanje, Madrid

Aranjuiz ligt vlakbij Madrid, dus dat was een kort en makkelijk reisje. Omdat ik de vorige keer dat ik in Madrid was al even had gekeken naar het hostel, was dat ook makkelijk te vinden. Ingecheckt, even relaxen en toen Jolanda van het vliegveld gehaald, allemaal lekker soepeltjes.
Rond een uur of zes waren we klaar in het hotel en konden we op zoek naar een eettentje. Op een schitteren plein met allemaal terrassen vonden we al snel iets van onze gading. Heerlijke kleine hapjes en mooi plekje onder de parasol. Lekker mensen kijken.
Het was heerlijk, na een week alleen gereisd te hebben, nu samen dingen te delen. We hebben heel cultureel gedaan, een bustour (hop on- hop off). We hebben superrelaxed vanuit een dubbeldekker zonder dak Madrid bekeken. Alle toeristische attracties in twee dagen, zonder uit te stappen. Geen zere voeten en niet moe en bezweet. Lekker de lokale cultuur opgesnoven :).
Zondag nog even lekker geshopt en toen Jolanda weer naar het vliegveld gebracht. Nog een nachtje in het lekkere hotel en dan op naar Bilbao.