Arrivato a Firenze - Reisverslag uit Firenze, Italië van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu Arrivato a Firenze - Reisverslag uit Firenze, Italië van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu

Arrivato a Firenze

Blijf op de hoogte en volg Jenny

29 Mei 2013 | Italië, Firenze

De reis van Leeuwarden naar Verbania duurde nog net iets langer dan ik had verwacht. Was ik mooi op tijd (22.22 uur) in Verbania, bleek dat mijn hotel in de gemeente Verbania lag en moest ik nog een bus nemen van ongeveer een half uur en die vertrok pas om 11 uur. Is de hele reis super voorspoedig gegaan, sta je op een stiationnetje van niks te wachten. Half 12 eindelijk in mijn hotel, alles was dus al dicht. Niet zo heel erg, ik had het best wel gehad, dus maar lekker slapen. De volgende morgen om 1 uur met de trein naar Milaan en vervolgens naar Florence. Wat een geweldige stad, alles is zo'n beetje monument. Prachtige gebouwen en gelukkig ook lekker weer. Dus lekker omslenteren, af en toe op een bankje zitten en mensen kijken. De camping is ook leuk, er is een pizzeria, een barretje en een mooi uitzicht over Florence. Vlakbij ligt het plein van Michelangelo, met een werkelijk super uitzicht over de stad. Italië is toch wel weer een beetje thuiskomen, het Italiaans gaat best nog wel goed en dat relaxte van italianen en toch ook weer die opgewonden standjes: heerlijk! Morgen Florence weer verlaten en dan naar Livorno. Ik weet niet of het lukt met mijn foto's, de iPad werkt niet echt mee, maar dan volgen die nog. Arriverderci!

  • 29 Mei 2013 - 22:58

    Lammy Stulp:

    dag Jenny,wat een lef en ook een bofko dat je weer op reis bent!!Heerlijk toch
    ik hoop dat je heel veel gaat genieten,zoveel kunst alleen al in Florence(weet ik alleen uit boeken)
    voor nu een fijne vakantie toegewenst.ik ga je berichten zeker lezen,hrt groet Lammy.

  • 30 Mei 2013 - 12:15

    Eva:

    He Jenny, geniet van je vakantie!

  • 31 Mei 2013 - 19:52

    Elly, Frits, Marjolein, Leonie:

    Hoi Jenny,
    Dat klinkt allemaal heerlijk! Florence is inderdaad één groot openluchtmuseum! Hopelijk heb je een goede reis naar Livorno gehad, heel veel plezier de komende tijd!

    Liefs uit Heerenveen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 34600

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Bella Italia

30 Januari 2012 - 25 Februari 2012

Naar het Noorderlicht

27 Mei 2014 - 30 November -0001

Espanja, olee !

Landen bezocht: