Van Livorno, via Pisa nu in Siena - Reisverslag uit Siena, Italië van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu Van Livorno, via Pisa nu in Siena - Reisverslag uit Siena, Italië van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu

Van Livorno, via Pisa nu in Siena

Blijf op de hoogte en volg Jenny

02 Juni 2013 | Italië, Siena

Livorno is zo'n heerlijke vissersplaats, met veel verse vis mm:(.
Ik had een geweldig appartement tot mijn beschikking (zie de foto's). De livornesen(ik denk tenminste dat je ze zo noemt) zijn hele vriendelijke mensen. Ik kwam donderdagmiddag aan, bloedje heet en met volle bepakking, was er niemand om de deur open te doen! Daar sta je dan en ook mijn telefoon nog leeg, dus ik kon ze ook niet even bellen. Gelijk een oud mannetje (helaas geen italiano bello) die te hulp schiet. Naast het B&B heeft hij een barretje en ik kan binnenkomen om de telefoon op te laden. De Batman belt vervolgens de B&B en ziedaar binnen een half uur kon ik toch naar binnen. Even een rondje Livorno gedaan en wat boodschappen gedaan, want ik gewoon koken in het appartement. Ik heb besloten om nog een dagje langer te blijven en daarna naar Siena te gaan. Sardinië sla ik over, te veel gedoe met boten enzo, ik blijf lekker nog even in Toscane. Op weg naar Siena heb ik een tussenstop gemaakt in Pisa, moest toch hun Oldehove ook even zien ( net zo skeef ). En dan nu in Siena op de camping. Heerlijk!!! Prachtig weer, zwembadje erbij en mijn eigen huisje/caravan. Ik hoop dat het nu wel lukt wat foto's toe te voegen. Arriverderci, tot gauw!

  • 03 Juni 2013 - 13:24

    Erik:

    Kiek Sien,

    Hoe ist nou? Hij staat idd knap skeef!
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Ik zie je al genieten!
    Heb je ook al een lekkere pasta met een flesje prosecco gehad?
    (als ik er aan denk krijg ik er ook zin in)

    Geniet ervan, goede reis verder en oant sjen!
    Gr. van de dames!

    Erik

  • 03 Juni 2013 - 16:13

    Katinka:

    Hey Jennes,

    Klinkt goed allemaal daar en zo te lezen met mooi weer.
    Lekker genieten van alles dus

    Ik su zegge nim het er maar flink van.

    Katinka

  • 03 Juni 2013 - 21:20

    Nynke:

    Die foto's van dy houwe wel tegoed. Wat fijn dat het sukke lieverds binne daar. Fijne reis weer naar de volgende stop. Zwemse.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 34621

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Bella Italia

30 Januari 2012 - 25 Februari 2012

Naar het Noorderlicht

27 Mei 2014 - 30 November -0001

Espanja, olee !

Landen bezocht: