Mooi op de bonnefooi - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu Mooi op de bonnefooi - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu

Mooi op de bonnefooi

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

29 Mei 2014 | Frankrijk, Lyon

Na een heerlijk weekendje met veel muziek (Sketchers, Frans Huxie en the Void Union) dinsdagochtend vroeg op pad, naar Parijs! De reis liep voorspoedig en in Parijs had ik afgesproken met William, vriend van Leonie, die daar woont en waar ik nachtje kon bivakkeren. Super! De planning was om woensdagavond met de nachttrein verder te reizen naar Madrid. Dit liep even anders! Er was geen plaats meer voor mensen met een interrailpas, ik kon wel boeken maar dan moest ik het volle pond( de prijs van een halve interrailpas) betalen. Dat was me wat te gek, dus dan maar improviseren. Er was die dag nog wel de mogelijkheid om verder te reizen naar Lyon, en er was ook nog een kamer tegen een redelijke prijs vrij, dus op naar Lyon. Rond 21.00 uur aangekomen in Lyon en kon ik mijn hotel gelukkig snel vinden(vlak bij het station) en nog even een pizza'tje scoren. En omdat ik vrijdagochtend pas verder kan reizen naar Madrid heb ik nog een nachtje bijgeboekt en ga ik lekker Lyon verkennen. ik ben blij dat ik hier nog een dagje "gedwongen" moet blijven. Het is een prachtige stad en het is schitterend weer. De stad heeft een heel mooi oud gedeelte en veel parken, waar het heerlijk vertoeven is.
Morgenochtend dus weer vroeg verder richting Spanje, dus daar zal ook mijn volgende verslag vandaan komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Lyon

Jenny

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 34594

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Bella Italia

30 Januari 2012 - 25 Februari 2012

Naar het Noorderlicht

27 Mei 2014 - 30 November -0001

Espanja, olee !

Landen bezocht: