Bilbao - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu Bilbao - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu

Bilbao

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

10 Juni 2014 | Spanje, Bilbao

Ik had er niet veel verwacht, de reisgidsen gaven aan dat het naast het Guggenheim weinig te bieden had. Niets was minder waar. Daar aangekomen, bleek de hoteleigenaar supervriendelijk en vertelde me waar ik het beste naar toe kon gaan. Een prachtige oude stad aan het water met veel bruggen, waaronder een glazen. Met een mooi oud gedeelte, met kleine straatjes en leuke winkeltjes, heel veel restaurantjes. Bovendien heeft Bilbao een soort popacademie en die verzorgen regelmatig livemuziek buiten. In het straatje van mijn hotel zaten drie cafe-restaurants en bij een daarvan kon je heerlijk ontbijten, dit zat namelijk niet bij hotel in. Ook een gezellig terras erbij, waar ik 's avonds lekker kon genieten van een biertje. Het Guggenheim is niet erg groot, maar wel prachtig. Het gebouw op zich is al een kunstwerk en binnen alleen maar moderne kunst met name gericht op audiovisuele kunst. Geweldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Jenny

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 34615

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Bella Italia

30 Januari 2012 - 25 Februari 2012

Naar het Noorderlicht

27 Mei 2014 - 30 November -0001

Espanja, olee !

Landen bezocht: