Bijna weer thuis - Reisverslag uit Lübeck, Duitsland van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu Bijna weer thuis - Reisverslag uit Lübeck, Duitsland van Jenny Kelly - WaarBenJij.nu

Bijna weer thuis

Door: jennykelly

Blijf op de hoogte en volg Jenny

25 Februari 2012 | Duitsland, Lübeck

25-2-2012

Hallo allemaal,(maar weer in het nederlands, moet toch weer gaan wennen, zit in de trein op weg naar Leeuwarden)
Mijn laatste bericht was vanaf de boot en daar was het internet niet zo geweldig. Dus de foto's komen als ik weer thuis ben. De laatste week is echt voorbij gevlogen. Veel gereisd en gezien. Heb nog een leuke tijd gehad op de boot met twee zwitsers. Het noorderlicht nog gezien op een nacht, nog steeds niet zo spectaculair als op de foto's op internet, maar wel geweldig. Erg indrukwekkend.De laatste dag en nacht veel sneeuwstormen gehad en vreselijk weer, dus de kotszakjes kwamen goed van pas. Na een kort nachtje slapen in Bodo met de trein naar Oslo. Ook weer zo'n prachtige stad. Dan is anderhalve dag gewoon te kort. Dan weer verder naar Kopenhagen, één nachtje slapen en nu op naar Nederland. Zo'n maand vliegt echt voorbij. Ik heb ontzettend veel gezien, maar heb het gevoel dat er nog zoveel meer te zien is ook in de zomer. Maar snel gaan sparen als ik thuiskom, ik ben nu compleet failliet. Prachtige landen die scandinavische, maar wel vreselijk duur.
Jullie houden de foto's nog te goed en ik zal voorlopig nog wel niet uitgesproken raken, maar dit was hier, voor deze reis, mijn laatste berichtje. Bedankt voor jullie leuke reacties gedurende de reis, is altijd leuk iets van thuis te horen als je onderweg bent.

Liefs en groetjes Jenny

  • 26 Februari 2012 - 22:25

    Lammy Stulp:

    dag Jennie al kennen we elkaar niet eens zo heel goed vond ik het ontzettend leuk om je op deze reis een beetje te kunnen volgen,Ik hoop dat je er erg van hebt genoten,dit kun je toch maar mooi bijschrijven als een bijzondere belevenis.In 1980 waren wij in Zweden en toen vonden wij het daar ook al pittig aan de prijs,al met al een bedankje van mijn kant voor je reisverslagen,en hrt groetLammy Stulp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Lübeck

Jenny

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 876
Totaal aantal bezoekers 34597

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Bella Italia

30 Januari 2012 - 25 Februari 2012

Naar het Noorderlicht

27 Mei 2014 - 30 November -0001

Espanja, olee !

Landen bezocht: